Ανάλυση Λειτουργίας Εξοπλισμού Ενεργητικής Ασφάλειας
Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η πληθώρα των τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται στην Υπερβολική Ταχύτητα, και στην συμπεριφορά του οχήματος μετά την πέδηση πανικού που ασκεί ο οδηγός, και στην έλλειψη ψυχραιμίας και αντανακλαστικών.
Αυτές οι παράμετροι δεν είναι διαχειρήσιμες από το πλήθος των οδηγών, για αυτό οι κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτων, εξέλιξαν Ηλεκτρονικά Λειτουργικά Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας & Συμπεριφοράς οχήματος.
Το πρώτο εξ αυτών είναι το :
- Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών (Anti–Lock Braking System A.B.S.).
- Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης ( Traction Control System T.C.S. ).
Το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης T.C.S. είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα που σε συνεργασία με το σύστημα A.B.S. ενεργοποιείται στις στροφές όταν η ταχύτητα εισόδου του οχήματος στην στροφή, και η ταχύτητα εξόδου από την στροφή, είναι μεγαλύτερη της προβλεπόμενης, και με τον τρόπο αυτό εξαλείφονται τα φαινόμενα υποστροφής και υπερστροφής.
Το πλεονέκτημα αυτού του συστήματος είναι ότι πολλοί κατασκευαστές μας δίνουν την δυνατότητα απενεργοποίησης του.
- Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας (Electronic Stability Program E.S.P.)
Το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας E.S.P. λειτουργεί σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα λειτουργικά ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος όπως το A.B.S., Brake Assist B.A.S., T.C.S. , E.D.S., A.S.R.
Αποτέλεσμα αυτών των συνδυασμών είναι η ευστάθεια του οχήματος στην ιδανική τροχιά του εντός της πορείας του και του ρεύματος κυκλοφορίας του.
- Σύστημα Ευστάθειας με Αισθητήρα Αξονικής & Πλευρικής Επιτάχυνσης (Electronic Stability Y–Control)
Αναζήτηση
Πρόσφατα
Ημερολόγιο
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |